måndag 23 november 2009

Li 24!

Påväg till kalas!


Ja, det var dags för Lilla Li att bli ännu lite äldre. Minst slutar hon ju aldrig att bli. Speciellt inte nu när hon rasat ner i vikt. Så slank o fin så! På bilden sitter hon med en av knep o knåp kuberna och låtsas vara klok ;)
Det blev en supermysig eftermiddag/kväll med mina bästa tjejer. Fika på golvet och hela två tårtor bjöds det på! Farligt med för mycket gott i min närhet.
Den här veckan har jag fått låna en bil! Ja, det är ju inte vilken bil som helst. Det är en Volvo, av senaste modell. Larsa säger alltid när jag kör Volvos (hade Volvo som taxi) vänj dig inte! det blir ingen Volvo! Hur kan man inte gilla den? Jag gillar den för att den inte har några service/broms lampor som lyser ;) Men nyckeln är en liten klump som man stoppar in i ett litet hål. Modernt o bra.
Det är de snälla G&C som så vänligt erbjöd mig deras nya bil. De behövde den ändå inte i veckan. Perfekt! Tack snälla!! De litar tydligen fortfarande på mitt omdöme. Tur, för det gör jag med =) Nu när den står här hemma känns det inte som jag behöver åka nånstans. Utan bara tryggt ATT ha den här. Så man KAN åka nånstans, om man vill. Eller om det händer något.
När jag kom hem med den igår var jag supernoga med handbroms och växel. Har ju inte kört sedan olyckan. Men det är elektronisk handbroms på den här moderna färjan så den sägs läggas i automatiskt. Det vågade ju inte jag lite på. Var t.o.m. tvungen att starta bilen igen och se så den verkligen VAR i! Jag tänkter inte ställa till det sådär nån mer gång!

2 kommentarer:

Jempan sa...

Jag vet inte, men det ser ut som att du har lite...hmm...köttigt knäparti. hihihihi

Li sa...

Det var trevligt igår. Tack för att ni kom och smartade till mig med hjärngympa.
Tänk, snart fyller du 26 också. Då är man faktiskt gammal på riktigt. 25 det är inte så farligt, men 26! Crazy.. Det får nog bli Ritz ändå kanske, har hört att de vänder sig till en lite äldre publik :)