fredag 20 november 2009

Status:

Audin ska lagas. Hittills är bilens skador uppe i 35 000 riksdaler. Tur man har helförsäkring!
Jag som ville att de skulle lösa den. Det vilar ju helt klart en förbannelse över den.

Det började med att jag skröt om att jag aldrig skadat en bil, minstalilla. Mest för att L skryter om hur bra han kör o hur illa jag kör. Jag hävdar (läs vet) att det är tvärtom :) plötsligt låser jag mig ute ur bilen (Audin), jag sabbar en fälg (pytte, pyttelite, men ändå!), mejjar ner ett staket och till sist kastar in den i huset. Vad händer nästa gång?!

Den kommer stå på verkstan i 2 veckor. Sen släpps den (och jag) ut igen! Det kan bli farligt!



Nu var det länge sen man såg den här på gatorna..... den står mest o skämms. Vi är inte riktigt eniga om vad vi ska göra med den. Ovanligt va?!

3 kommentarer:

Linn sa...

Hahaha, varför är det ett FÅR i bakgrunden?!

E-line sa...

Det bara är så :P Inget konstigt!

Jempan sa...

Ja det är det ju, det hade jag inte sett. hehehe, det ser lite lurigt ut.