lördag 23 oktober 2010

Var är Siri?

Igår skulle jag klä på mig efter morgonduschen. Siri skulle vara med annars fick man höra långa skrik. Men hon var inte kvar i sovrummet lång stund. Traskade iväg till sitt rum o jag hörde hur hon rev runt. Sen hörde jag hur hon skrek, men det var ett så svagt skrik. Gick iväg för att kolla vad hon höll på med. Trodde hon kanske stängt in sig på toaletten, varav det dämpade skriket, men nej. Siri hade rivit ur alla leksaker o gosedjur ur sin kista och tappat balansen o ramlat ner. Huvudet före ner i de mjuka gosedjuren längst ner, de dämpade skriket. Fötterna hängde rakt ner mot golvet, men nådde inte riktigt ner. Hjälpte henne upp efter jag fnissat en stund och sen var det som vanligt igen.

3 kommentarer:

Erik sa...

Haha var är kortet???? =)

Anonym sa...

Nästa gång ;)

/E

Anonym sa...

hahahaha vilken syn! Love it! kan vi göra en rekonstruktion när vi kommer och hälsar på? Kram//Jennie