måndag 4 oktober 2010

FörstaTisdagenIOktober

Ja, imorgon är det den första tisdagen i Oktober vilket alla borde veta att det innebär Sanna Marken. Det är en riktig tradition att åka dit för mig. Jag har varit där varje år från jag var pytteliten. Då handlade jag alltid Hemliga påsen och sånna dära trick skott(?) Som smällare som smällde när man kastade de mot något. De är förbjudna idag.... Det brukar vara just den här tisdagen som man får plocka fram vinterjacka o vinterskor. Men det får termometern bestämma imorrn bitti, när vi åker.

De öppnar redan klockan 9 och jag siktar på att vara där.... strax efter :)  Har förberätt väskan, kläder och frukost. Måste bara bestämma vad jag ska ta på mig redan ikväll, annars kommer vi väl aldrig komma iväg imorrn  :-S

Nån som ska med? Ni vet var vi finns!

Inga kommentarer: