torsdag 7 oktober 2010

Hösten gör sig påmind

Här i huset är vi inte pigga! Igår försov sig L. Och när han väl vakna o kom iväg så mötte han sin projektledare (?) som tittade med stora ögon genom bilfönstret. Han ringde aldrig o frågade vad han gjorde där, utan ringde runt till kollegorna o fråga om L var med dem o jobbade... =)  Det blev ett jäkla kackel på hela Bravida om att L inte var på jobbet! Tillslut ringde skvallret även till L själv :)  Och de säger att vi tjejer skvallrar!!

det var fler som var trötta igår. Siri. Grinig som få. Hon fick sova tills hon vaknade igår efter lunch, 3 timmar senare var det då dags att gå upp, och inga problem med läggningen på kvällen för det! Tvärtom! Hon sov o sov. Vi vaknade inte förren kl 9 imorse av att Safira skakade sig, o sitt plingande halsband.....

3 timmar senare hade vi lekt, badat o ätit lunch så då somnade hon Igen, utan problem.

Hur ska detta sluta? Sova hela dagarna? Låter helt ok för mig o Safira  :)

Nu ska jag sortera foton o få in i album. I eftermiddag blir det shopping med en shoppingsugen gammelfarmor E och farmor G. Först ut är Kavat i Kumla, sen Marieberg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha tänk om det var så där på mitt jobb när man ramlar in på "morgonen"!

Väljer att vara anonym ifall ngn läser här som inte borde ;)

Ledtråd: Du är min syster och jag är äldre än dig