söndag 3 oktober 2010

Jo det här taket...

..har ju gått superfort frammåt! Alla pannor är upphissade och transportören tillbakalämnad. Men alla ligger inte riktigt på plats än. Dock inte många kvar! Sen är det lite plåt o annat pyssel kvar (?) Vad vet jag! Inte så mycket kvar iaf. Kommer inte behövas en hel helg till. Skönt!!!

Inte har jag vunnit på lotto (eller triss) än heller. Trotts utlovas storvinst av gammal spåtant. Illa! Alla mina kosingar går åt till att spela nu ;)  Kanske borde sätta mig med onlinepoker nån kväll. Får man höja med 50 öre nu när de inte finns längre? Antagligen inte. Oj oj, då blir det dyrt fort  ;P

Jag fyndade en ny ansiktskräm på coopen i en fyndlåda. Redan efter första insmörjningen märkte jag hur skön den var. Efter några dagar till var jag bara tvungen o åka o köpa en till att ha på lagret :)  Den är helt fantastico!! Kommer inte ihåg vad den heter, men den var från garnier (stavning?)

Så nu vet ni läget.

Orkar inte lägga in ngr bilder nu.

Inga kommentarer: