tisdag 26 oktober 2010

Popcorn

Sist jag köpte popcorn blev det "med smörsmak" De smakade inget smör eftersom jag brände dom lite, och alla smakade lite bränt...  Men det var 3-pack och jag hoppas på bättre resultat nästa gång.

Häromdagen när jag gick o strosade på Coopen såg jag en helt tom hylla vid popcornen och en stor inplastad lapp. Det var mina smörpopcorn det gällde. De återkallades. Men när man läste den lilla texten om varför så var det bara att de glömt skriva i en ingrediens i innehållsförtäckningen.

Jag behåller min smörpopcorn. Ikväll ska de poppas några sekunder kortare och sedan fylla min popcornhungriga mage.

2 kommentarer:

Martin sa...

Hoppas att ingrediensen de utelämnat inte var arsenik...//Jennie (från Martins konto)

E-line sa...

Det stod var det var för ingrediens i affären. Läste inte så noga men jag tror inte det stod arsenik ;)