måndag 7 december 2009

JUL! (?)

Nu tänker jag utnyttja bloggen. För att slippa ringa fram o tillbaka, fram o tillbaka för att bestämma omkring julen. Jag vet ju att ni alla läser här. Förr lr senare!

Jag tänker på det årliga julfirandet med tjejgänget och iår allas bebisar :)

Ska vi göra som vanligt?; en julklapp köps (ca 100kr?) för att på dagen D få en ny ägare = vi bestämmer inte vem vi köper till, den ska passa alla.

Sen ville vi ju köpa till bebisarna oxå. Ska vi bestämma vem vi köper åt då, eller göra likadant som ovan? Vad ska klapparna kosta? och vart ska vi vara? Om jag kommer ihåg rätt så är det min lr Limpans tur att anordna iår. Så vi får väl komma överens. Finns ju lite mer utrymme här om vi vill ha ;)

Vilken dag vi ska fira är kanske svårt att bestämma nu, utan vi får höras om det när det är dags. Som vanligt :)

Hur tycker NI??

5 kommentarer:

Li sa...

Låter bra tycker jag! Men av mig får båda småtjejerna julklappar. Slog till när det var deras första jul och allt :) Ni kan bestämma hur ni vill göra, Amos behöver inte få av båda bara för det.

Jempan sa...

Tycker också det låter bra med en present till stortjejerna för ca 100 kronor. jag tycker att tredje advent är en bra dag. Jag har redan köpt till både Amos och Siri. Hos dig Eline tycker jag blir bäst.

Li sa...

På söndag alltså? Det passar mig också tror jag.

E-line sa...

På Lucia? Ja, jag tror jag kan. Men jag ligger tydligen efter med shoppingen..... Har inte handlat någonting än, era shoppoholicar!

Tycker Limpan de e OK på söndag, hos mig, så kör vi väl på det. Försöker komma ihåg o ringa henne imorrn!

Linn sa...

Jag kan på söndag förutsatt att det är vid 18-tiden och att jag kan åka med någon till Eline. För jag kommer hem från Stockholm vid 17- tiden på söndag...