söndag 13 december 2009

Jul i stugan!

Köpte en färdigkoktskinka, redo att griljeras. Men inte nöjde jag mig med det. Ville ha en torrare köttbit. Nu har den varit i ugnen jag vet inte hur länge och sedan griljerats. Tempen visade 80 grader. Nu är den nog klar!

I förmiddags fick jag dra en julklappssvängom. Ikväll kommer tjejerna och bebisarna, och inga klappar hade jag fått inhandlade.

Nu är de inslagna och julkolan står o svalnar, tillsammans med skinkan.

Kommer bli supertrevligt ikväll, det känner jag på mig =)

En kortklippt Lea var här o hämtade en överbliven tv o dvd. Bra att det kommer till användning! Och så fick jag reda på vad hon gjorde inatt ;P

2 kommentarer:

Li sa...

Himla trevligt var det och både skinka och kola var utsökt! Synd bara att vi inte kunde stanna längre, men det kanske blir skinkmackebjudning någon mer gång innan jul? Kan ju alltid hoppas :)
Tack för idag!

Lea sa...

Eline ssssccchhh, inte skvallra ;P