torsdag 10 december 2009

Jaha?

Mitt 800ande inlägg. Trevligt.

Det var riktigt adventsmys hos Hallins idag. Trots att det inte var advent. Bakade, lekte o fikade. Fick höra att min mobil var " en jäääättelång mobil" Men det fick han tillbaka för snabbt när jag upptäckte ohyra i en nallekudde. Den åkte genast ut på ballen! ...där knäcken sedan fick vila i (o)ro.

Imorgon är det avslutning på babysången. Vi ska vara i Axbergs kyrka dagen till ära. Siri ska såklart vara tomte och jag kanske sätter på mig något rött. Hennes första konsert alltså. Spännande =) Tänkte bli kvar där ett tag o skriva autografer, om inte farsgubben behöver skjuts till tåget. Weekendresa it is. Pappa, alltid i farten.

Trodde verkligen jag skulle komma isäng i tid idag. Är gräsänka då Larsa är i Höganäs. det började så bra. Man påväg upp till sovrummet stod datorn, tillbaka i sitt datarum, och här är jag ju nu.....

Inga kommentarer: