söndag 27 december 2009

Bingolotto

Såhär går det till när man "FÖRLORAR" 1000 kronor på att spela bingolotto. (Det är inte lätt, men jag har lyckats)

Först spelar man bingot o vinner i 1000 kronor i presentkort på Duka i andra chansen lr vad det hette.

Sen ser man på Plus o tycker synd om ett nygift par som önskade sig presentkort på Duka ist. för bröllopsgåvor. Duka gick i konkurs o ALLA presentkort (flera, flera tusen kronor) var värda noll o ingenting.

Flera år efter min vinst (presentkortet var giltigt i 10 år och jag hittade inget jag ville ha, bara massa kraffs. Ville köpa något större...) spelade vi nu igen. DÅ kom jag på att jag hade ett presentkort där, på 1000 kr, som liksom alla andras lika gärna kunde eldas upp i kaminen. Då blir iaf. kaminmannen glá!

3 kommentarer:

Mel__666 sa...

Bingolotto e värdelöst o spela.
När gick duka i konkurs ? detta har jag missat totalt!

Önskar er ett gott nytt år!

Mel__666 sa...

Bingolotto e värdelöst o spela.
När gick duka i konkurs ? detta har jag missat totalt!

Önskar er ett gott nytt år!

Malin sa...

Dålig stil utav DUKA..tycker de kunde löst ut alla presentkort.. Men blev inte DUKA uppköpt av Cervera? I så fall borde ju de gälla där åxå? Ja jag vet inte..trist är det iaf! =(