tisdag 1 december 2009

Födelsedag!

Dagen har varit fantastisk!

Jag har fått TVÅ frukostar på sängen. En av Larsa innan han for till Malmö, och en av mamma o Siri två timmar senare. Detta kunde gärna ha fått fortsatt hela dagen ;) Te o lyxiga smörgåsar varannan timme. Gött! =)

Fick massa roliga paket i fina papper och snören! (i dem var det lyxiga saker som passade mig perfa) Ett himla uppassande hela dagen helt enkelt =) Jag hade 40 mail nu när jag fick tid att glutta!

Mamma har tagit över mammarollen här i huset, och jag njuter. Hon leker o gullar med Siri o Safira. När det är dags att sova tar hon med Sirap upp o nattar o hämtar ner när sovstunden är över.

Idag har Siri varit varm o gnällig. Efter en koll med tempen hade hon feber (37,9, men ändå!) Hon fick lite alvedon o mindre kläder. Damen är snuvig oxå. Hon somnade gott inför natten först, men vaknade o kan inte riktigt få ro. I skrivande stund sitter mamma hos henne med vaggvisor. Ska se hur det går för dem. Har inte hört ett knyst på länge nu.

Och så vill jag även gratulera Alice som blev ett helt år gammal idag, Grattis! Och så Linnea som blev många år äldre än så ;)

4 kommentarer:

Linn sa...

Bra att du blev nöjd med din födelsedag, det var trevligt för mig också! :) Kram!

Mel__666 sa...

Låter som du haft en bra födelsedag!
Grattis grattis..

Jempan sa...

Jag gillade fikat. mycket! och sällskapet var också okej ;P
Bra att du är nöjd. 40 mail?!!!ojoj du är en poppis en du.

E-line sa...

Kanske var det inga glada grattismail, utan ovänner som påminnde mig om hur gammal jag var :P

Ja, en superdag blev det. Tack alla ♥