lördag 12 december 2009

Endast tomten är vaken

Siri vaknade inatt. Ville inte somna om trots ny blöja. Nu har hon fått mat och jag satte mig här en stund så hon somnar in ordentligt, innan jag kryper ner igen. Hatar o få springa upp o ner ur sängen. Blir så kallt! Som tur är satte jag på värmefilten i min säng, så den är varm o go när jag kommer tillbaka :D Har redan suttit här längre än tänkt....

Julkorten blev iaf. klara tillslut. Det är riktigt mysigt att sitta i lugn o ro med nått gott att dricka och en o annan tryffel som smälter i munnen ;) Räknade lite grovt o beställde 20 julkort, men så fick jag pyssla ihop ett helt gäng själv för de inte räckte till alla. Blev drygt 30 tillslut. Konstigt, med tanke på att det bara brukar dimpa ner ett tiotal i vår låda.

Godnatt!

Inga kommentarer: