söndag 17 januari 2010

Utekväll

Vi började hemma hos Nea. Trevligt! Nea själv försökte få mig under bordet. Gick o fyllde mitt glas till bredden hela tiden. Men jag lyckades hålla koll på´t ändå :) Hon hade korkat upp tidigt. 15 på eftermiddagen så hon var lagom fnittrig när vi kom =) Hon är alltid go, glad o fnittrig nykter, så nu var hon på extra bra humör :D

Det blev det obligatoriska bråket om vad det skulle vara för musik på. Lasse Berghagen musik med glada texter och gitarr till trance. Min smak var nånstans däremellan!

Vi blev inbjudna till grannen en sväng. Han var utklädd till kvinna och hade släkten på besök. På bordet stod det massvis med skålar med geggor och vodka :) Bergsprängaren spelade challachalla musik på låg nivå. De hade väldigt trevligt.

Vi skulle ju INTE ut på krogen. Men innerst inne visste vi nog. Det slutade ju som sagt att jag hängde på.

Idag fick jag sovmorgon. Det tackar jag för!! Efter en alvedon var jag på benen igen =) Jennie o Eilie kom över o lekte med oss. De hade med sig sin hoppgunga så de små liven kunde hoppa ikapp. Siri vann :P

Här kommer lite bilder på kvällen:

Marina, Jesper, Parvel, Bettan o Lena som tröttnade på att titta på växellådsbyte i Mangs bil o kom hit ist. :)


Man kan tro att det är en ungkarlskyl.. Vin,vin, vin, vin, öl och majjo.

Jag var tvungen att äta nånting så det inte skulle slå slint. Det ser verkligen ut som en köttbullssallad, men det är fallaf:lar =)
Så hamnade vi på Harrys, efter mina önskemål!



Gruppbild :)
Har nypon o fläder marinerad fläskfilé i magen, och nu ska vi äta hasselnötsglass o titta på Johan Falk. Trevlig söndagkväll på er!

1 kommentar:

Lea sa...

Jag känner mig som en ungkarl ibland ;P Men måste säga att mitt kylskåp var väldigt väldigt vackert igår ^^ Tack för att du kom å förgyllde kvällen =) <3