fredag 8 januari 2010

Simma lugnt!

Idag fanns det dåligt med jobb för L. Det resulterade i att han fick vara hemma o sova. Själv tog jag tillfället i akt att utnyttja mitt träningskort på Haga. Det går ut 4.e mars och jag har använt det 1 gång, 2 nu :) Det fanns inga pass som passade så åkte dit och simmade. Min gamla bikini satt Inte bra. Det var två som ville rymma, så måste köpa ny! Jag som äntligen hade hittat en som var skön o fin. Får börja leta ny tillsommaren när det kommer ett bredare sortiment!

Tillbaka till ämnet; jag simmade i hela 60 minuter! Brukar tycka det är dödstrist att simma, men idag kändes det bara som terapi. Det var lugnt och tyst. Simmade lugnt o funderade. Funderade så mkt att jag fick en kallsup :-O

Duschade läänge och bastade. Bubbelpoolen var som vanligt ur funktion så bastade desto längre. När jag ändå var hemmifrån utan barn passade jag på att åka hem till Li och äta lunch. Vi gjorde supergoda sallader med det mesta i =) Kräftstjärtar, kyckling, avokado, fetaostgegga med keso o yoghurt m.m.m.m...

Så fick jag se Amos nya ståtliga framtänder. De kommer han få nytta av :P

1 kommentar:

Jempan sa...

Åh du är så duktig tycker jag!! Låter skönt också, jag längtar till på tisdag, då ska jag på vattengympa.