fredag 22 januari 2010

Alla hjärtans är på intågande

Javisst! Ni har väl inte glömt Alla Hjärtans Dag iår? Jaja, det är ju några veckor kvar. Men ska man göra något speciellt kanske det krävs lite planering. Förra året var det Riga med liten Siri i magen. Detta året blir det en weekend i Stockholms innerstad med större Siri vid vår sida. Har bokat ett hotell som ser trevligt ut och ligger nära stan med all shopping!

Alla Hjärtans är en bra dag. Då kan man hitta på något extra. Annars glömmer man lätt. Vecka på vecka, helg på helg snurrar på i vanligt tempo. Skönt med en liten utstickare! Borde göras oftare. Fr.o.m februari ska L vara pappaledig varannan fredag. DET ser vi fram emot!

Nått annat jag sett fram emot var babysången imorse, men tyvärr glömde jag bort den(!) Jag som tjatat dit hela föräldragruppen och så dyker jag inte upp själv. L träffade på en av dem på Coop, som undrade om jag var sjuk.... Han förstod att jag hade varit vimsig, igen..

Bättre lycka nästa gång? :)


Här ska vi bo, 2 nätter!

5 kommentarer:

Li sa...

Bra idé med Stockholmsresa. Det är alldeles lagom till alla härtans dag tycker jag. Själv funderar jag nästan på att åka till huvudstada bara för att se 3d-bio som jag är så faschinerad av.

E-line sa...

Ja det är kul! Gick in o kollade ifall man skulle planera in cosmonovan. Men det var åldersgräns; 5 år. Typiskt!

Vi får väl ta en dagstripp utan kiddsen!

Li sa...

Det tycker jag låter bra. Så kan vi se Avatar om den fortfarande går då och kanske klämma in lite shopping också.

Susanne sa...

Jag vill oxå med!!!!!

E-line sa...

Bara gör´t! Finns säkert fler rum. Ni behöver ju träna inför ev. kommande lång resa ;)

Det är iaf. en bra ursäkt för att bo på hotell =)