fredag 15 januari 2010

Ny dag!

Nya tag!

Idag drar babysången igång igen efter julens långa ledighet. Kl 11 ska vi infinna oss i Hovsta. Siri sover nu så hon ska orka med.

Började dagen med en hel massa läckerheter. Jag åt smörgås med keso, tomat, rödlök, kräftstjärtar och dill. Siri fick banangröt, och Safira vräkte i sig en tallrik Vov, färs med kött.

L kom upp i tid imorse (natt, 04:00) Skönt att det är fredag! Det blir kyckling ikväll, som jag tog upp till igår.. Får dock se om jag lyckas se Let´s dance i hans sällskap. Han brukar inte vara så medgörlig på den punkten, heller :P

3 kommentarer:

Li sa...

Kycklingtips: Gör sådana där burritos som de gjorde reklam för. Stek strimlad kyckling, paprikastrimlor, rödlök och champinjoner. Krydda med bburrito-kryddmix och severa i tortillas. Jag brukar ha guacamole till och Mackan brukar ha salsa. Bäst är att steka svamp och lök vid sidan om.

E-line sa...

Det lät gott! Jag har mogna avokados men ingen sån där kryddmix. Går säkert bra med taco eller egen komponerad mix.

Li sa...

Ja absolut!