fredag 1 april 2011

Vi bara är

Besöket hos BM igår gick bra. Allt var bra. Siri fick ligga brevid mig på britsen när vi mätte magen. Hon tyckte det var spännande. Så spännande att hon skulle dra upp min tröja o mäta magen med måttbandet flera gånger sen när vi satt o pratade. Hon skulle även mäta sin egen lilla mage. Och det fick INTE vara någon tröja ivägen!

Jag har fått en tid på USÖ om en vecka. Då ska de göra ultraljud o se hur bebisen har det där inne och oftast får man gå några dagar till efter det... Men nu hoppas vi på en lillebror i helgen :)

Fredagar är en av mina favvo dagar. Vi har inget att stressa upp till, utan njuter av varandras sällskap hela morgonen. Ensamma. Lillfian har varit på bra humör! Vi tittade på den där lilla Nicke Nyfiken i sängen imorse. Efter nyheterna såklart ;)  Efter en god lunch så har hon nu sovit två timmar och borde vakna vilken minut som helst. Trots det dåliga vädret så ska jag tvinga ut mina små fina i skogen med lite matsäck. Stövlar är att rekommendera idag. Önskar Safira hade fyra i sin storlek, men hon blir inte så smutsig i skogen. Har vandrat runt däruppe flera dagar i rad och det är så vackert när snön smälter bort och mossorna kommer fram. Gröna och granna!  Vad gör ni i detta tråkiga väder?

Inga kommentarer: