lördag 9 april 2011

Fyller ut tiden...

Det blir tajt om det ska hinna titta ut nån liten prins idag, men han är välkommen imorrn oxå.... eller dagen efter det... helst innan tisdag iaf. Vilket väntande det här är!

Mormor åkte hemåt idag. Vi vinkade av henne i det soliga vädret o sen slappade vi i solen i dryga två timmar tills lillfian vaknade. Kaffe o glass slank det ner oxå. Somnade visst en kort sväng oxå, på plattorna. Varmt o gött! det var varmare ute mot husväggen på eftermiddagen än inne.

När Siri vaknade åkte vi på skojakt. Outlet i Pilängen o sen diverse sport o skoaffärer, men hittade inga som var bra (läs snygga) nog åt vår lilla dam. L tyckte kanske att några var ok, men jag är petigare med färger o modeller. Inget skoköp blev det men lite mer glass. Vi skulle dela, men Siri ville inte helt plötsligt. Jag o L blev utan  :-/

Efter kvällsmaten tog jag o Siri ett minst sagt hett bad innan det var sängdags för sånna små tjejer. Jag o L har myst i soffan med våra favvosnacks (L med sina ostbågar o öl o jag med mitt lösgodis o cocacola vanilj) Kollade på en actionfilm från 2008, Taken. Den var väldigt bra och rekomenderas!

Nu är det godnatt och hoppas kanske på en vattenavgång inatt.... Vore ju spännande!

Inga kommentarer: