söndag 3 april 2011

Sömnlös

Jag har börjat vakna vid 5 på morgonen, varje morgon. Det är näst intill omöjligt att somna om. Idag ska jag prova att gå upp, dricka lite, skriva lite, läsa lite innan jag går tillbaka och försöker igen. Det är så tråkigt att ligga där o bara försöka sova när man inte känner sig ett dugg trött. Och sängen blir varmare o varmare. Kudden vänds om o om igen..... !

Igårkväll när vi gick o la oss blinkade det väldigt blått på vägen utanför. Fordonet passerade i normal hastighet, och vi (läs jag) blev nyfikna vad som blinkade sååå blått o körde såå lugnt IN mot stan. Efter några sekunder såg vi hur det började blinka långt bort igen och gick upp för att se. det var civila polisbilar med enormt starka blåljus fram. De körde i lugnt tempo inåt. Vi kom inte på en endaste anledning till att ha blåljusen på o köra så, sen somnade vi ;)

Nu läste jag detta http://na.se/nyheter/orebro/1.1157545-polisjakt-efter-inbrottstjuvar
Borde ha ett samband. Vi la oss 23.30.

Läsa lite till o sen prova sängen igen då.

Inga kommentarer: