lördag 2 april 2011

Bebisen??

Idag är det Lördag. 41+ 0 eller hur det blir?  Jag hade önskat att det satt igång inatt vid 3 och att det var lagom att åka in på morgonen nån gång. Så blev det inte, men lördagen är ju inte slut än. Siri föddes ju 7 dagar sent och jag hade nog intalat mig lite att nummer två skulle komma senast idag då  :-S Söndagen passar oxå bra :) Vore skönt att få det gjort snart. Lite enklare och mindre pusslande om det skulle ske på en helg när pappan finns till hands... Men jag har upptäckt att jag är så van vid att vara gravid nu att man inte tänker på det. Sätter sig lite längre ifrån bord, böjer sig ned för att plocka upp något med breda ben så magen får plats därimellan, går alltid på toa om det råkar finnas någon i närheten.

Imorse fick jag med mig familjen på loppis i Hovsta. Köpte lite små leksaker till både Siri o bebis och så fann jag en babypulka jag länge letat efter så den fick hänga med hem trots bristen på snö, men om 7-8 månader ligger den ju här igen... Jag har velat haft ett "Vem där" spel sedan jag var ungefär 8 år och idag köpte jag mig ett. ett alldeles eget, inte med de gamla vanliga Pete o Mary heller utan med nya roliga ansikten! 5 kronor gav jag för det, så fast jag blivit lite till åren så var det inget att fundera på. Om några år kommer Siri älska det :)
 

Inga kommentarer: