lördag 16 april 2011

OJ vad många bilder!

Det har tagit lite bilder på sistone. Ikväll har jag tid att dela med mig av dem. Det har varit svårt att välja några få, så svårt att jag inte riktigt lyckats. Så här kommer en hel flock bilder från i tisdags och till igår.

 Inte gammal.

Syskonmöte på BB



Så glad över att få träffa sin lillebror!

Ville hålla o pussa o krama....

Så mysiga :)

Nyfiken!

Farmor fick hälsa på nytillskottet i foajén.



 

Det gyllene håret


Yrvaken!


Väntar på barnläkaren för OK stämpel.

Äntligen får vi åka hem! frisk luft! God mat!

Besöker farmor på hemvägen o får med oss vår voffe oxå.

Tar inte upp stor plats i babyskyddet...

Hemma

Sover i resesängen, som fungerar som barn/lek hage på nedervåningen, så inte Siri kramar ihjäl honom  :-S

1 kommentar:

Li sa...

Men vad gulligt. Siri ser hellycklig ut runt sin lillebrolla. Jättefina bilder på dem tillsammans. Längtar så jag blir tokig efter att få träffa lilla Allan. På tisdag verkar passa alla bäst, så jag får ge mig till tåls några dagar till. Funkar det för er? Många kramar!