onsdag 1 december 2010

Ett år till i meritlistan.

Herregud vilken dag!! Det har gått i ett hela dagen och det har jag ju själv sett till så inget tråkigt med det egenligen. Tiden går fort när man har kul  :)  Det har varit fok här från 15 till strax efter 21 på kvällen. Siri hade svårt att slappna av i huvudet ikväll, men sover nog som en stock nu. Jag har fått massvis med fina presenter!! Och jag som inte ens fyller jämt. Gammelfarmor E frågade om jag tycker det är kul med presenter, haha, kan man tycka det är tråkigt?! Det är ju minst lika kul att ge som att få. Tror aldrig jag tröttnar  ;P

Som ensamstående förälder är jag helt slut efter ett sånt här kalas. Jag har lastat diskmaskinen full, tagit kvällssvängen me hun o pratat med några kära på telefon som är för långt bort för att komma o fira här. (Mamma o Larsa) Och nu är mina timmar slut, hinner inte mer idag. Tänker inte ens lägga ut bilder från denna otroligt trevliga dag utan kanske ta mig en macka och varva ner innan det blir sängen. Har nnog inte fått i mig någon mat idag när jag tänker efter. Men två bitar tårta, som faktiskt blev jättebra trots en hel del missöden....

Tack för alla trevliga och fina gratulationer mina vänner. Hoppas vi ses snart igen!

Inga kommentarer: