torsdag 30 december 2010

Julklappsbyte

Idag fick vi äntligen till en dag som passade alla!! Tjejligan skulle byta julklappar. Året till ära skulle vi samlas hos Limpan o Jimmy som precis flyttat till en stor, luftig o ljus 3:a med balkong och A-läge. Limpan är storstadstjejen av oss o hänger ofta både i Götet o Sthlm, så varför inte bo nästintill på Järntorget =) 

Jag hade planerat in lite väl mycket idag så vi blev sena. Hela 25 minuter för att vara exakt. Parkera bilen, betala automaten lyfta ur barn o klappar. Stressad sprang vi in i rätt trappuppgång o tryckte ner hissen. Väl inne visste jag inte vilken våning vi skulle till. Ut o ner en halv trappa för o kolla "passagerarlistan". Jaha, nedre botten.... :)  Vi plingade på o Linn öppnade o hälsade oss välkomna. Det var väldigt tyst för att vara ett helt tjejgäng där + busiga småbarn. Inte så konstigt eftersom vi var Först!!  Sist kom Li, en timme sent bara och med en julklapp för lite  :-S   Men vad gör det?? Vi hade det super trevligt och fick fina julklappar. Så kul att ses allihopa  :)   Bilderna säger resten.


Eilie tyckte Linn hade väääldigt fina ljuslyktor på glädjens nivå ;)



Lugna o stilla barn... EN sekund senare:


Softar i Limpans fotölj.

Påvägen ut ville Siri sno en av Limpans åk, men där sa jag nej. Vänligt men bestämt.

3 kommentarer:

Li sa...

Hmm.. Jennie sa klockan 3 till mig så jag trodde "bara" jag var en halvtimme sen. Illa nog iofs :)

E-line sa...

haha Jahaa ja, då var du ju inte senare än vad jag var, till min tid =) Spelar ändå ingen roll, är bara kul att det kan vara så svårt att komma i tid med små barn och vintrigt väder.... som om jag är bättre på sommaren ;)

Susanne sa...

Men har hon snikat in sig på ett 75+-boende??

Vilken homla massa vrålåk. Bara att låna om man känner sig lite hängig nån dag ;)