torsdag 30 december 2010

Min engelska...

....är inte på topp.

Jag fick nys om en brittisk internetsida som sålde barnvagnar och annat till mycket bra priser, och som hade bra service. City Minin fanns där men just den fick man maila o fråga om priset. Det gjorde jag. Snabbt fick jag svar och ett gratis regnskydd om jag beställde inom en månad. Vagnen kostade 299£ och frakten hit 26£ (totalt ca 4550 sek) Så det skillde inte så mycket som jag hoppats på. Då köper vi den hellre i Sverige med garantier o allt på plats.

Men det jag skulle komma till var ju min engelska... Den är så usel för tillfället att jag inte ens tänker lägga upp mitt mail till företaget här. De förstod ju såklart, utan problem, vad jag ville (eftersom jag fick svar ;) ) Men när jag visade Larsa mitt mail o svaret så skrattade han högt och kallar mig nu för Lill Borat.

Inga kommentarer: