torsdag 30 december 2010

Skor! :)

Jag kom till frisören. Hon frågade som vanligt om jag funderat något på min hårfärg..... hon tycker det bara ser grönt ut, men jag ser mellan fingrarna och svarar som vanligt. Ja, jag tänker fortsätta vara "blond" ett tag till... När jag satt där o njöt av lugnet och vårt vuxna samtal var jag så nära, så nära att säga åt ehnne att klippa mig en lugg. Så blev inte fallet. Jag är för feg. Har inte haft lugg sedan låg lr mellanstadiet.

Med glansigt och platt hår drog jag iväg för att hitta mig några skor. Jag är ute efter snygg stövlar utan klack som jag kan ha till vardags, nu på vintern. Det hittade jag noll av. Sen letade jag efter några billiga tennisskor som jag kan ha på resan, (och senare i sommar) för jag har inga som passar hemma. Efter att ha kollat på skopunkten, Intersport, Stadium och några andra affärer som inte har skor... så hoppade jag in på Stadium Outlet på hemvägen och fyndade ett par pumisar. Rosa o glada var de och det duger utmärkt till mig. 300 pix fick jag ge. Kände inte för att pruta på det, så log o lämnade fram kortet ist ;)

Tyvärr fick jag inte behålla dem så länge.......





Tröjan hon har på sig fick hon idag av "Tant Yvve". Hon har nyss varit i Amerikatt och köpte så fin julklapp till tösen "NY loves ME".  ;P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David