söndag 5 december 2010

Fest

Igår var jag hos Linnea på fest. Mycket folk var det, men jag återvände till mitt trygga hem i tid då de andra ändå bestämde sig för att gå på puben. När jag ändå var tillfixad mer än till vardagssysslorna så tog vi magbilder :) Och kalendern säger v. 24!



Uppställd i snön o redo att dra på fest! Efter ett evigt tjatande om att jag skulle ta med både mössa o vantar insåg jag att vantar är ganska skönt att ha i bilen när den är kall. Den där kalla ratten kunde ju gärna få nån slags inbyggd värme. Men det finns väl säkert i vissa bilar. Bara en fråga om pengar  =)  För oss andra får det duga med vantar lr rattmuff!
 Bettan var med trots sent jobb och tidig morgon för mer jobb....

Självaste födelsedagsbarnet Linnea. Marina huttrar brevid.

2 kommentarer:

Li sa...

Jädrar vad snygg du är Eline! Finaste magen i stan också. Ska du inte gå iväg och ta bilder hos fotograf? Kram

E-line sa...

Tack Li :) Nej, det har vi inte pratat om iaf. Roligare när lillen kommit ut o kan vara med på bild, till fullo. Tills dess tar vi nog våra egna bilder :)