fredag 10 december 2010

Bild uppdatering

Har precis lagt in bilder från kameran. Så bjuder här på några. 
 Provar nya Sverige dräkten vi beställt från Libero. Blir perfa i Spanien!  :)

 försökte mig på mozartkulor häromdagen. Vilket bök! Jag tröttnade på o rulla dem granna o fina, så bak i bilden ser ni en variant på dessa läckra kulor :-/   Marsipan runt nougaten och så lite choklad på toppen. Smakar likadant som kulor! :)

Det är INTE lätt att få ett kort på lilladamen. Hon är alltid påväg!!! Här är julavslutning på förskolan. Bråttom har hon in till lekrummet.

 Tittar in i köket.

Påväg in.



IDAG
Har vi haft julavslutning med babysången i Axbergs kyrka.  Siri var nyfiken på prästen och allt annat som fanns i kyrkan....

 Siri i tomteluva i mitten, såklart.

 Håller handen och går i ringen

Påväg....

 Påväg...

 Påväg...

 Påväg...

Påväg till bilen...

Nu ska jag göra ett nytt recept på julkola som jag hittat i nån tidning. Det ska vara lingon i. Kan bli gott! Jag använder såklart min Tupperware Herb Chopper till detta ;)

Inga kommentarer: