måndag 6 december 2010

Aj, aj, aj!

Vilken chock det blev när barnmorskan sa att det var dags för blodprov! Jag försökte förgäves med att hon bara fick sticka mig i fingret, men det gick visst inte så bara o bita ihop. Hade som sagt inte planerat detta och hade inte med något underhållande till Siri (vindruvor är det bästa) Så hon stod o stirrade på min arm när jag blev stucken med min mobil i högsta hugg. Men inte ett ljud. bara stirrande med öppen mun. Jag visade inget heller, trots min rädsla. Det sista jag vill är att hon ska bli lika rädd som jag är för nålar  :-/

Alla värden var bra iaf. till er som undrar  :)

Men jag har så himla ont i armen! Kunde knappt lyfta in Siri i bilen och har undvikit att använda den hela kvällen.  Det är nog lite inbillning, men när jag trycker på "såret" gör det jätteont och så fort jag spänner en muskel i armen känns det. Lite synd är det om mig. Jag ska begära lite massage innan det är läggdags ;)  Imorrn ska L till Jönköping igen och vi vet inte riktigt när han får komma hem igen.... Så bäst att passa på! Kanske ltie fotmassage oxå ;P

1 kommentar:

Lidonia sa...

Var glad att de bara behövde sticka en g¨ng, så slapp du se ut som jag i sommras närjag hade stickhål överallt och jätteblå =)/L