tisdag 30 juni 2009

Sommarutmaning

Jag blev utmanad av Malin.
Utmaningen lyder; Välj ut 3 bilder som beskriver vad ni gillar med sommaren. Skriv gärna en liten förklaring under bilderna också,varför ni gillar just det.

Jag som precis lagt över alla bilder på en annan hårddisk men har rotat fram ngr som jag hade kopior på här från förra sommaren.


BAD. Vad vore sommaren utan att få svalka sig i diverse vattenhål som man susar förbi påväg till nya äventyr? Här är jag o Safira i en sjö/damm utanför Emmaboda.



SEMESTERMAT i solnedgången vid havet. Att köpa med något gott bröd, några röror typ skagenröra och nånting gott att dricka. Det är en favorit som jag håller på o lär in Larsa, som inte är lika imponerad..





SEMESTER Att bara kunna dra iväg någonstans, när man vill. Sova några nätter o njuta av ledighet. Och åka hem när man känner för det. Inga måsten! Här tältar vi på Öland.



Nu utmanar jag alla som känner sig manade! Dela med er av era godbitar.

1 kommentar:

Jempan sa...

Vilka härliga bilder, det är inte utan att jag får sommarkänsla av att se dem. En bra sommarkänsla, för just nu känns sommaren mest klibbig och varm.