torsdag 25 juni 2009

Slut på besök

Nu har jag skjutsat mot till stationen. Vi håller tummarna för att AC:n på tåget fungerar idag för hon har 4 timmars resa framför sig.

Fick lönespec på posten idag. Den här gången var det semesterersättningen på det jag jobbade förra sommaren. Alltid trevligt med kosingar :)

Eftersom det är gassande väder ute så blir det där jag kommer vara idag. Men har köpt ett parasoll som jag kan ligga under, i min solsäng. Det blir för varmt annars! Perfekt väder för att hänga tvätt alltså. det är rogivande och luktar gott. Synd att det är en hel maskin med bara strumpor typ.... Kanske ska man slå till på en glass oxå. Eller en bit mat o en stor flaska iskall saft!

1 kommentar:

Mel__666 sa...

Sv: Inte lätt o gräva ner Thujan när man har en 2 åring o ta hand om samtidigt vänder man ryggen till e hon ett kvarter längre bort :-( Annars hade ja ju gärna grävt ner dom själv. Men nu får det vänta tills sambon kommer hem istället. =)