tisdag 23 juni 2009

De komma, de komma, från pepparkakeland...

En av Johannorna i min föräldragrupp var med i tidningen. Hon bor i ett Pepparkakshus :) Jo, det är sant! http://na.se/bostad/2.2559/1.487326 Jättesött! Innan de köpte det huset var de o tittade på vårat. Tur att hon inte ritat upp vårt hus i barnsben, för jag hade nästan bestämt att jag ville bo här innan visningen.

I eftermiddag ska jag träffa henne och dom andra blivande mammorna. Det blir kul! Vi ska hitta nått hak utomhus o mysa :)

Efter det ska jag hämta mamma på stationen. Hon kommer upp i dagarna två. Det blir oxå kul! Är det sånt här väder funderar jag på om vi ska åka till vVinön och kanske unna oss en Nora glass. Men först lite fix här hemma och en del inköp skall fixas!

Igår såg vi föresten Kalle o Chokladfabriken. Den är ju helt skruvad, men bra! Till den avnjöt vi choklad i alla dess former ;) Marabous sommarsmak med frystorkade jorddgubbar är dock inget jag rekomenderar. Den är som choklad med sockerklumpar i. Söt, söt, söt!!

5 kommentarer:

Malin sa...

Kanske ska sluta tråna efter den chokladen då.. den har hittills varit slut när jag skulle handla den...

Li sa...

Vinön är ju ett av världens mysigaste ställen. Har inte varit där sedan jag var liten och tältade där. Jag röstar för att ni åker dit. Hälsa Lena!

Anonym sa...

Ta med Li till Vinön tycker jag.//Jennie

E-line sa...

Det blir inte Vinön. Vi åker någonstans närmare o badar. Har inte bestämt var!

Mel__666 sa...

Tyckte Kalle o Chokladfabriken var hel skruvad oxå när jag såg den på gränsen till sinnessjuk =) Nää ingen film i min smak hahaha