tisdag 16 juni 2009

Hej sol! :D

Äntligen har solen tittat tillbaka till oss efter allt regnande. Den är så välkommen! Jag har hållt mig ute idag. Frukost avnjöts ute med mammsen i telefonen. Hon och A har köpt ny husvagn o håller på o säljer den gamla.

Sen gick jag o Safira en lång sväng, med Larsa i luren halva biten. Sen radio i öronen. Det är så skönt att gå o blicka ut över åkrarna på traktorvägarna där emellan med musik i öronen. Man behöver inte bry sig om nån trafik. Inte Safira heller, det gillar hon :)

Fortsatte dagen ute på garageuppfarten med slipning och målning av skötbordet som ska passa på tvättmaskinen. Det torkar på ett kick, det blir en makalös manick =)

Nu måste jag tvätta av mig all färg o göra mig klar för en träff med alla blivande mammor i föräldragruppen. Kursen är avslutad och vi ska för första gången ses utan barnmorskorna. Uppe på stan. Passade bra med så fint väder, eftersom jag inte har nån jacka som passar mig längre....

Inga kommentarer: