torsdag 25 juni 2009

Bebisdusch!

Jag har blivit utmanad av både Li och Malin. Två olika utmaningar! Jag antar såklart utmaningarna, men inte förren imorrn (tidigast) Jag har börjat leta blommlåtar till Lis utmaning och har det nästan klart för mig vilka det blir. Men lite till får ni vänta....

Nu när min graviditet och beräknad förlossning närmar sig sitt slut har det blivit bestämt att jag ska ha en Babyshower här hemma. För att fira denna underbara tid som gravid men även för att fira att jag ska bli mamma snart. Det är från början en Amerikansk tradition som har nått Sverige för inte alls så länge sen. Är det någon som är sugen, men inte fått ett sms om tid, dag och sånt får ni gärna bjuda in er själva. Men säg till innan lördagens slut isf.

Det ska bli kul att få träffa alla kompisar, mysa i trädgården och äta nånting gott.
Det är dags för fas 2 nu...

Inga kommentarer: