torsdag 14 maj 2009

Redan fredag!

Jag har levt en dag efter den här veckan. Har alltså trott det är onsdag idag... men icke! Det är ju torsdag och vi åker imorrn bitti. Ska ner till mammsen och hälsa på :) Stannar i Tranås för att titta in i affären Anna & Axel. http://www.annaaxel.se/ Verkar vagnen så bra som alla inkl. Larsa säger så blir det till att köpa den. Så ska vi på En dag på strippen i Emmaboda oxå. Det blir kul. Årets första evenemang. Enligt SMHI ska vädret vara bra. Regnar det minsta droppe ställs det ju in, det vill vi inte vara med om fler gånger än vad vi har fått!

Kommer bli en toppenhelg helt enkelt! Mor min hänger med oss tillbaka då hon ändå är ledig ngr dagar... Det var ngr månader vi sågs och är alltid kul att ses. Pratar ofta i telefon o hänger med i varandras liv, men det blir inte samma sak ändå. Bara det att få mamma-lagad-mat ;)

Nu ska jag packa. Trodde ju som sagt att jag hade hela morgondagen till att packa. Det skulle jag ju egentligen ha gjort idag. Men istället är bl.a. gräsmattan klippt och trimmad, badrumshyllan målad och rabarberpajen ligger o myser i magen. Intill en annan filur.

1 kommentar:

Malin sa...

Ha det så mysigt hos mor din! =)