onsdag 27 maj 2009

Före & Efter bilder!

FÖRE:











EFTER:












Fondtapeten har fått hoppa in på diverse ställen. Tavlan med rosa ram ska bytas ut till en lång vit hylla eller något slagt toaskåp med luckor, i framtiden, om vi hittar något vi tycker om! Det blev ju liiite mkt tapet med tavlan i samma oxå.... Det gamla kaklet har ersatts av en bit tapet med plexiglas över, som skydd för fukt. Nya badrumsskåp/möbler med ett handfat som kan knäcka extra som dopfunt. Accentfärgen är fortfarande rosa, men kan enkelt bytas ut när man byter tvål och handdukar :) Den nya blandaren, som jag valt ut, tycker jag är underbart fin med sin raka och enkla design.

6 kommentarer:

Malin sa...

Tjihoo vad fint det vart! Och Safira är med på ett hörn också ser jag.. ;)

E-line sa...

Alltid =)

Linn sa...

Ser ut att ha blivit toksnyggt! Jag kommer och inspekterar i helgen! :)

emmah sa...

var har du köpt handfatet/skåpet?
är det i "gästtoalett storlek" eller "normal storlek" ?

E-line sa...

Limpan: Det gör du rätt i! Lördag är jag i Västerås, över dagen..

EmmaH: Handfatet, skåpet och spegeln m. skåp är ett paket, från Jula. Det finns på deras hemsida med mått o allt. Gick tyvärr inte o länka. Men under VVS, badrum, badrumsmöbler :) http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp

Anonym sa...

toksnyggt!//Jennie