onsdag 27 maj 2009

AMS

Igår fick jag brev från Arbetsförmedlingen. Jag är kallad till ett informationsmöte hos en arbetsgivare, T-läns Taxi AB. Det ska informeras om företaget och dess rekryteringsbehov. Det står vilken våning jag ska till och vilken sal. Något som de glömde informera om är tiden. När jag ska infinna mig. Det verkade inte vara så viktigt.

Något som däremot VAR viktigt, var att om jag inte dyker upp så kommer de på en gång kontakta min a-kassa och jag kommer bli avstängd tills jag kan förklara mig, på plats hos arbetsförmedlingen, med legitimation. Detta var det viktigaste och tog därmed upp mer än halva brevet.


Det ska bli kul att gå på mötet då chefen är en gamal kollega till mig, med ett jätteroligt namn :D

Ska bara ta reda på vilken tid det är.....

Inga kommentarer: