tisdag 19 maj 2009

Jag klarade det!

Har skjutsat iväg mor till stationen. Tråkigt. Det är skönt att ha nån här hemma när inte L är hemma. Men det är ju kortvecka denna vecka.

Hoppade in på Myrorna en snabbis. Hittade så mycket roligt att titta på att jag fick gå ut o lägga i mer pengar i automaten. De hade faktiskt endel mammakläder så jag provade hej vilt! Två stycken jeans fick följa med hem. Skitsnygga båda två faktiskt!! Till en struntsumma oxå :D Det ena paret var superlåg midja fram o kändes jättesköna, medans det andra paret hade heltub för magen som var riktigt skönt det med. Annars har jag mycket "halvhöga" magresorer på kläder. Värdelöst när de slutar MITT PÅ MAGEN. Så blir det en ful skarv som syns igenom linnet man har på sig oxå.

Imorse hos BM gick det superbra! Sticket gick så bra att jag var alldeles salig av lycka när jag gick därifrån. Körde med metoder som; titta bort, andas och tänka på smarriga saker som glass ;) Funkade ypperligt bra denna gången! Nästa gång däremot... då är det stick i armen :-O

Nu måste jag skynda mig iväg till nästa möte. Föräldragruppen.

2 kommentarer:

Li sa...

Det är dåligt med magbilder här tycker jag!

E-line sa...

Mmm, det är ju det. Ser så fet ut runt magen...