torsdag 1 september 2011

Tips!

Sylten står o svalnar. Så jag passar på att tipsa om Linas matkasse. Vi ska prova nästa vecka. Är du oxå sugen att prova så har jag bra erbjudande till er ;)

Köp påsen med min kod så får du bra rabatt på första matpåsen och fruktpåsen på köpet! (ord pris 749 + 109 kr). Detta blir ditt för endast 499!

Här är mitt erbjudande:
http://www.linasmatkasse.se/?c=K952366

(Min kod är: K952366)


Angående den där Cyber Clean som damp ner i lådan i början av veckan så funkade den inte riktigt så bra som jag kanske tänkt? Det är som en slajm deg o luktar gott rengörningsmedel. Tryckte den på data tangenterna, mobilen o några fjärrkontrollen. den kanske tar bort en hel del bakterier, men det ser inte renare ut efter att jag gått fram med slajmet.Även om den drar med sig lite smuts så finns det mycket synligt kvar. Så var det med det!



Inga kommentarer: