onsdag 7 september 2011

Appar hit o appar dit! Men roligt är det!! :)

Vad roligt det är med den här appen jag har i mobilen, (Endomondo)som håller koll på min träning. Den mäter sträckan, hur fort jag rör mig, hur många kalorier m.m.

DEN gör så att jag kommer ut oftare! :) Och när jag kommer hem tar jag fram mobilen o visar Larsa på kartan där det är markerat exakt vart jag varit :)

Idag cyklade jag o Susanne. Vi cyklade genom Hovsta o ner till spetsen på Kårsta Ö, sen tillbaka upp igen o bort mot Coop, upp för bussbacken, nerför bussbacken, genom några kvarter i Hovsta. Ropade till varandra när vi såg något fint eller en bra lekpark för våra barn ;) Genom lite regn o sen hem igen! Det blev 2 mil på 1h 15min. Så roligt :)

Men jag blir så hungrig efter att ha varit ute :-S

Inga kommentarer: