fredag 9 september 2011

Glada dagar

Nu har mamma mormor påbörjat sin resa hemmåt. Det har varit glada dagar som vanligt. Siri har showat allt hon kan. Hon har nog sagt mojmoj 28000 gånger på bara några få dagar. Kan vara världsrekord!

Det har varit fantastiskt fint väder och det har vi såklart utnyttjat. En timmes promenad i rövgången innan god lunch på naturens hus och efter frukosten idag så tog vi en timmes runda på våra fina vägar. Enligt min telefon har jag gjort av med över 2000 kalorier de senaste dagarna. Det tänker jag tro på :) Min telefon har krånglat lite sen dag 1 och nu ska jag skicka iväg min o få en helt ny. Tur att den inte ska försöka lagas x antal gånger innan man tillslut får en ny. Den stänger av sig i snott varannan gång när jag tar ett kort. Och det blir ju några kort....... Ibland 6 gånger på raken (!) innan jag skiter i o ta kort på det där jag så gärna ville ta kort på.... Störande.

Ikväll ser vi fram emot en lugn kväll med ost, kex och något gott vin som jag ska ställa på kylning nu innan jag glömmer....

Inga kommentarer: