tisdag 20 september 2011

Bra granne som får i mig motion och frisyr! ;)

Då jag dubbelbokade mig lite igår blev det ingen motion med grannen men däremot lek o bus i Kumla. Jennie ville promt äta på restaurang men tillslut åt vi kinamat hemma istället. Mycket gott var det =) Barnen tuggade glatt i sig både det ena o andra i de fyra små rätterna.

Idag försökte jag gottgöra motionen men grannen men när det började regna försökte jag få henne på andra tankar....... Det gick inte! Vi har varit ute o sprungit o gått minst 4 km måste det ha blivit?! Efter en dusch och rask promenad i gummistövlar över till henne igen så hjälpte hon mig att bli av med det där slitna håret som hängt efter mig ett tag nu. Känns befriande! Lillebror hjälpte glatt till o klippte av lite slitna toppar för ngr veckor sedan och det resultatet blev bättre än hos den där frisören på Studio Green. Och han har bara klippt sig o sina kompisar, alltså ingen utbildning.

2 kommentarer:

Li sa...

BILD BILD BILD!! Blev det väldigt kort eller toppat?

E-line sa...

Kanske kommer det bild imorrn då jag gjort något av det. Om tid finnes ;)