onsdag 24 augusti 2011

Namnballetten!

Nu är stora namnbytarballetten igång!

Jag har bytt email, från e_wiktorsson@hotmail.com till e_kleregard@hotmail.com. kleregard@hotmail.com var upptagen, av Larsa, som kollar sin mail 3 ggr/år....

Facebook och googla (bloggen) är ändrad. Och de andra mailen som brukar dyka upp är vidarebedodrade till min nya!

Nya körkort och taxileg papper kom på posten idag, liksom skatteverkets bekräftelse på namnbytet. Nu ska jag fotas både till nytt körkort och pass.

Sen får man väl se vart det går per automatik o vart man ska höra av sig själv för att ändra........

Idag skulle Siri äta OCH sova på dagis. Hon gjorde det första.... sen fick hon sova en halvtimme här hemma eftersom hon inte var det trevligaste barnet jag mött när vi kom hem.

Kvällen spenderades hos Togge o Carro. Togge fyllde 37 år idag. Och Siris lilla kusin Danny blev 6. Grattis till båda! Igår fyllde mammas sambo år, liksom min gamla vän Erika. Henne åkte jag o Siri o hälsade på! Vi har nog knappt setts sen Siris dop :-O  Det var kul att höra om vad de har för planer :)

Många födelsedagar nu! På fredag ska vi fira en 30-åring, och på söndag en 2-åring. Vet inte om jag hinner så mycket mer än att fira folks födelsedagar :) Tur bröllopsbestyren är över!  ;)

1 kommentar:

Moa-Johanna sa...

Ja det blir bröllop. Men jag kan inte säga vilket datum, men det mesta är bokat och klart. Jag är så dum så att jag har börjat sytt min egen bröllopsklänning. Så jag har att göra..:/