onsdag 31 augusti 2011

Ingenting idag.

Idag har vi inte NÅNTING planerat! DET var länge sen! Vi har kört slappardag rakt igenom o vi är fortfarande inte påklädda trotts att Siri nu somnat efter middagen, igen.

Sovmorgon, långbad och sen har vi slappat i sängen o kollat på film. Ja, jag kollade kanske mer på min mobil :P Men Allan o Siri tyckte filmen var fantastisk!

Däremot borde vi komma iväg till affären idag. Mjölken börjar ta slut o då vet man att det är dags att fylla på både det ena o andra. Nästa vecka har vi beställt Linas Matkasse och fruktkasse för att prova. Tyvärr har vi ju redan dömt ut både hennes och alla de andra middagspåsarna för att vi tycker middagarna inte låter goda (när man läser recepten) och att det verkar krångligt att laga nya recept, som man inte kan utantill, som all annan vardagsmat när man höftar i lite av varje. Så, upp till bevis!! Jag ändrar mig gärna :)

Nu ska jag pyssla lite ;)

Inga kommentarer: