lördag 13 augusti 2011

Borde sova redan.

Nu är det bara sova kvar inför den stora morgondagen. Vi ska packa det sista och göra oss alla iordning innan familjen Hallins (de bröllopserfarna av oss) kommer och ska plåta. Sen bär hela baletten av till Rådhuset där det ska sägas korta ord och få på oss fina smycken (som jag längtat! Köpte ju ringen förra året!!)

Drog på ett litet lager brun utan sol o hoppas på ett perfekt resultat imorgon när jag vaknar. Sorgligt vore det annars!  :-O

Den lilla söta Safira har fått flytta in till staden idag. Där får hon vara tills det lugnat ner sig här hemma igen ;) Linnea tar väl hand om henne! Tidigare idag fick jag ett MMS där de (mest Safira?) låg o tittade storög och ör´t. De verkar trivas bra tillsammans =)

1 kommentar:

Lea sa...

Vi trivs så bra ihop att hon nog tänker bo kvar här ;) Safira sa det flera gånger! 102 dalmatiner var en stor succé, jag har aldrig sett en hund vara så inne i tv:n förut :P Mysigt för mig som fick ligga och klappa hela filmen (Nej, vi har absoluuut inte fuskat med soffan). ;)