onsdag 31 augusti 2011

Inga planer, inga tider

Det var skönt med en dag som var fri för vad som helst! Inte en tid att passa! Kanske ska PLANERA in fler sånna här dagar... Dagen avslutades med en promenad följt av skoskav, som i sin tur ledde till att jag glömde ta in posten o inte kunde gå tillbaka till lådan för foten gjorde ont, så det blev kaffe i soffan ist.

Måste börja röra på mig mer nu när bröllopsbestyren faktiskt är över. Kändes direkt, och då gick vi Inte långt! Sen att jag hade håll nästan innan vi började gå. Vad kommer det sig? Det gick aldrig över helt o vi gick i 42 minuter. Märkligt. Otränad? Eller varför får man det???

Så kan det gå! L har gått o lagt sig och jag ska bara avsluta här...... 30 minuter senare satt jag visst kvar här... Inte en tid att passa! ;)

Inga kommentarer: