onsdag 10 augusti 2011

Korta inlägg

Nu är det verkligen slutspurt!! På Lördag gifter vi oss :) Varje liten lugn minut ägnas åt att tänka eller göra något inför bröllopet/festen. Idag har jag putsat klart alla glas och fixat dem så som jag vill ha dem (ni får se den 20:e :P ) Jag har varit uppe på stan o köpt lite små o stora grejjer. Bl.a. annat hårsmycken och nya örhängen.

Kvällen har spenderats med annat bröllopspyssel och nu är det bordsplaceringskorten jag lurar på. Har några bra förslag, men har inte riktigt bestämt mig än. Hittade de här på nåns blogg:


Verkligen roliga!! Men passar tyvärr inte i mitt tema, haha! dessa användes på Halloweenfest, kan tilläggas :)

Tänkte bara varna för att det nog inte bli så mycket bloggande de näst kommande hektiska veckorna. Tiden är knappare än någonsin. Allans 4 månaders kontroll på fredag har jag skjutit upp. Hon sa att det inte var något viktigt besök, bara vikt o mätning så det var ingen fara att skuta på den. Han är ju inte direkt undernärd ;P 

Det är såå roligt att planera o pyssla iordning allting till de stora dagarna och belöningen är ju att se resultatet och få visa alla vad man har hållt på med på sistone :) Att man har två små gör ju hela saken lite svårare, men det går! Många erbjuder sin hjälp och det tackar jag för, men jag vill ju helst klara av det här själv, så ni som gäster får njuta fullt ut och vara som sagt våra gäster. Krisar det så lovar jag att jag ringer er!

Nu, skönhetssömn!

Inga kommentarer: