fredag 12 augusti 2011

Imorgon smäller det!


MEN vilken ögonskugga ska jag välja!?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den högst upp till vänster.....

Li sa...

Grå/silver-aktigt tycker jag är himla snyggt på dig. Eller ljust beige/guld. Sådär piggt och naturligt liksom.

E-line sa...

Jasså?? Jag tycker jag blir så grå o ser så sliten ut i de färgerna så de plockade jag bort direkt efter plåtningen... Kanske får titta på dem en gång till innan jag bestämmer mig. Jag gillar ju sotigt, men det känns lite mer party än vigsel.

Li sa...

Beror ju på vad du ska ha på dig också förstås. Skulle du ha samma klänning som på festen? Snyggt med lite ljust och glimmande kring ögonen vid en vigsel tycker jag, men det är ju aldrig fel att kräma på med färg heller :)Svårt val. Rosa/lilaaktiga läppar tycker jag iaf!

E-line sa...

Mmm, får se vart penseln tar mig imorrn helt enkelt. Ja, lite färg på läpparna iaf. det glömmer jag anars, jÄmt.....

Susanne sa...

Om du ska ta bilder brukar man rekomendera inte allför glittrigt...

Nått tidlöst... Som du inte ångrar i övermorgon :P

Lycka till nu!
KRAM!

E-line sa...

Bra tips!!

Malin PB sa...

...nåt som matchar brudbuketten kanske? :) Lycka till nu!! <3