måndag 20 juni 2011

Trött Siri

Nu har Siri bett om att få gå o sova tidigt flera kvällar den senaste veckan. Vill hon så har hon fått, inget mig emot, sålänge hon sover till kl 8 som vanligt. Men det har hon inte. Hon har sovit till kl 9 då jag har vaknat, flugit upp o in till henne... Sen hjälper hon mer än gärna till att väcka Allan. Skrika i örat och ruska hans lilla, men oh så köttiga kropp är några specialknep hon kör med  ;)

Idag ville hon gå rakt i säng medans vi åt middag. Visst L äter ju snabbt som en häst så han gick upp med henne. Kvällen blir så mycket längre när hon vill sova tidigt. Jag o Susanne har hunnit gå en timmes promenad och klockan är bara 20.22. Vad ska jag göra resten av kvällen?

Vi har börjat kolla på Nitti Leaks på 5:ans web tv. Mycket bra o inte alls lika tramsigt o flamsigt som Filip o Fredriks program kan vara. Rekomenderar! Riktigt kul! Vi skrattar högt här hemma i soffan. Både jag o L =)

Inga kommentarer: