måndag 27 juni 2011

Hemma igen!

Det blev längre än planerat. Tor - Sön. Men vad gör man inte när det blir fint väder!? Det har varit heeelt underbart och det känns som semestern smygbörjat. Larsa jobbar en vecka till innan vi båda är lediga. Han tar pappaledigt och jag har inte bestämt vad jag ska vara :)

Har ätit midsommarrester de senaste dagarna och så även idag. Grekisk ostpaj, till den gjorde jag en fantastiskt fräsch sallad med feta. Siri som så ivrigt mumsade i sig oliver i stugan sa idag att det var bajs på tallriken... Efter mycket om o men så smakade hon, men tror inte hon hann känna nån smak innan det spottats ut på tallriken igen. Smaken verkar gå upp o ner? :)

Nu sover båda och jag hade tänkt lägga upp bilder här Men eftersom solen skiner skiter jag i det o går ut ist.

Inga kommentarer: